Ambalajele Aeroma, redesenate de Ampro, premiate la American Design Awards 2017
Noua identitate vizuala a brand-ului romanesc de odorizante Aeroma, redesenata de Ampro, primeste Certificatul de Excelenta din partea American Package Design Awards.
Din cele peste 2.100 de înscrieri din acest an, un procent foarte selectiv de 15% dintre proiecte – au fost recunoscute ca fiind castigatoare prin acordarea Certificatului de Excelenta.
„Este al 6-lea an consecutiv in care Ampro este premiata la American Design Awards si, cu aceasta noua distinctie, sarbatorim un total 50 de premii internationale. Cred c-am mai zis: e din ce in ce mai dificil sa castigi premii la astfel de competitii. Lucrurile se misca rapid, companiile de design si branding sunt din ce in ce mai bune. Sunt foarte bucuros ca am castigat cu un brand 100% romanesc, la fel cum ma bucura faptul ca acest proiect este un proiect cofinantat prin BERD ,iar echipa Berd Romania va fi foarte mandra de acest premiu„ spune Irinel Ionescu, Creative Partner Ampro.
„Redesign-ul Aeroma a fost un proiect destul de complex si a implicat o redefinire a platformei de brand si o simplificare a arhitecturii de brand, prin realinierea sa la realitatile pietei. Daca te uiti la piata de odorizante din Romania, primul lucru remarcat este segmentarea excesiva si confuzanta de cele mai multe ori, care nu ajuta nici pe consumator si nici pe producatori. In acest context, ne-a fost destul de clar ca trebuie sa mizam pe claritate, mai precis pe un singur master brand, astfel castigand vizibilitate in raft si notorietate cu un efort de comunicare semnificativ mai mic” spune Mihaela Dumitrescu, Client Service Director Ampro.
„Redesign-ul intregii game de odorizante Aeroma, a fost un proiect foarte greu pentru societatea noastra dar necesar pentru dezvoltarea brand-ului si tinta de a ajunge cel mai cunoscut brand romanesc de odorizante auto si de casa din Romania. Increderea primita din partea Ampro cat si sustinerea BERD ne-au ajutat sa realizam un produs foarte apreciat vizual, care sa transmita clientului calitatea superioara a produselor Aeroma, plasand produsele marcii noastre la nivelul unor marci recunoscute international. Rezultatul redesign-ului produselor Aeroma a fost conform asteptarilor noastre primind solutiile dorite si linia de care acest brand are nevoie pentru o dezvoltare sustenabila. Multumim echipei Ampro pentru implicarea totala in acest proiect.” , declara Dl. Cristian Gherghe, Executive Manager Exmobi Company.
Despre Aeroma:
Brand-ul Aeroma apartine societatii Exmobi Company, societate ce este liderul national a pietei de accesorii auto. Brand-ul a luat nastere in anul 2014 odata cu dorinta companiei de a pune in practica ideile privind piata de odorizante auto si de casa din Romania cat si din dorinta de a penetra alte canale de vanzare ce sunt accesibile doar producatorilor. In scurt timp brand-ul a fost promovat in toate marile lanturi de vanzare din Romania de tip hypermarket, cash&carry, supermarket, discounteri si hard discounteri. De asemenea fabrica a devenit producator de marca proprie de odorizante pentru mari retele internationale de retail.
DESPRE AMPRO
AMPRO este cea mai premiata agentie de brand ?i packaging design din Romania, care ofer? o gam? completa de servicii de branding. Obiectivul AMPRO este s? ajute produsele clien?ilor s? fie remarcate, memorate ?i s? creeze o conexiune emotionala cu consumatorul. Astfel, AMPRO livreaz? strategii clare ?i competente, c?rora le d? via?? prin solu?ii curajoase de design. AMPRO face parte din EPDA, asocia?ia european? de profil ?i a câ?tigat 50 de premii interna?ionale la concursuri de packaging & brand design.
Printre clien?ii AMPRO se num?r? Pepsico Romania, Hochland Romania, Nestle Romania, Danone PDPA, Euroroll Germania, Intersnack Romania Ficosota brands Bulgaria, KT international Bulgaria, Prutul S.A., Auchan Romania, Macromex, Panovia, Exmobi.
Despre American Design Awards: Timp de 54 de ani, Graphic Design USA a fost revista business-to-business pentru profesioni?tii în graphic design. GDUSA acoper? ?tiri, oameni, proiecte, tendin?e, tehnologie, produse ?i servicii. GDUSA include acum un site de 50.000 de vizitatori pe lun?, un newsletter lunar ?i o versiune digital? a revistei pentru desktop, tablet? ?i mobil ?i mai multe Concursuri de design care acoper? cele mai bune rezultate în design grafic, design de ambalaj, design interior, web Design, ?i Healthcare Design.